Genel,  Son Eklenenler

İlk Uçakla Seyahat

Aralık ayında bebekle uçakla seyahat hakkında bir yazı yazmıştım, biz de geçtiğimiz hafta sonu Nazlı ile ilk uçaklı seyahatimizi yaptık. Uçak içine 1 çanta sır onun için aldık. Portatif DVD player (barbie, fındıkkıran, caillou vs. dvd’leri), meyve suyu, çubuk kraker, birkaç çikolata, Mickey & Minnie oyuncaklarımız, dergiler. Kalkışı bekler iken çantamızı freeshoptan bir iki çikolata ile de takviye ettikten sonra artık hazırdık. Pegasus ile yaptığımız 1 saat 20 dakikalık Kıbrıs uçuşunun neredeyse her dakikasını dolduracak bir sürü eşya:) Bir tanıdığımızın kalkış sırasında yaşanan ağlama krizi ile hemen hemen Nazlı’nın yaşıtı olan çocukları ile uçaktan indirilmek zorunda kaldığını öğrendiğimizden beri acaba sorusu hep kafamızda idi.

Neyse olacakları baştan güzel güzel anlattık, işten koltukta oturup kemerini bağlayacaksın, kalkış sırasında kulakların tıkanabilir bunun için azar azar su içmen gerekecek, yolculuk sırasında koltuktan kalkmak yasak gibi gibi…İlk başta her şey iyi gidiyordu ancak yolculuğun ortalarından sonra sıkılmaya başladı bizimkisi, çikolata ve kraker stokları azalmış,  portatif DVD player beklenen olumlu etkiyi göstermemişti. Neyse hostesten bir bebek kemeri istedik ve önce annesin sonrada benim kucağımda, masal ve şarkılar söyleyerek kalan süreyi eriterek Kıbrıs’a indik. Keyifli geçen bir hafta sonundan sonra dönüş stresi başladı, birde benim uçağı çok erken saate almam ve Nazlı’yı sabah erken uyandırmak zorunda kalmamız artabilecek huysuz olma riski ile stres daha da arttı.

Hiç beklendiği gibi olmadı, Nazlı uçağa biraz daha alışmış,  nihayet DVD player ve badem fındık poşeti üzerine düşen görevleri fazlasıyla yapmış, kucakta geçen süre son 10 dakika ile sınırlı kalmıştı.

İşin özü şudur ki çocukla uçakla seyahat etmek keyifli, tabi hazırlıklar tam ise:)

Son ayları sorunlu geçen hamileliğimiz, hamileliğin son 1,5 ayını hastanede geçirmemiz ve 34 haftalık 2240 gr olarak kucağımıza aldığımız küçük mucizemiz Nazlı’mız. Bu süreçte çok okudum bir çok konu araştırdım, baktım ki etrafta herşey annelere, babalara o kadar az şey varki. Ve biradambirbebek.com ‘u açmaya karar verdim. Bu bir blog, internet camiasındaki ilk ve tek bir baba tarafından açılmış blog değil ancak bir günlükten ziyade çok fazla doğru bilgi de içermesine çalıştığım bir blog. İstiyorum ki bu babalar için bir rehber olsun. Hislerimizi ve bilgilerimizi paylaşalım. Her şey anneler için etrafta, burası sadece babalar için. Dedik ya burası baba blog