Alışveriş,  Genel,  Setahat-Gezi

Yerin altından gidene Metro üstünden gidene Tren denir…

Bugün orta kulak iltihabımızın 10. ve son gününü kutladık. Antibiyotiğimiz bitti ve kontrol için doktorumuz Selçuk beyin yolunu tuttuk.

Kulak temiz, mikroplar gitmiş. Hastane çıkışı dedik madem okulu ve işi kırdık, haydi baba kız gezelim o zaman!

Anadolu yakasına geçip önce arabamızı Kozyatağı’na alışveriş merkezine bıraktık. Şimdi ilk metro deneyimi zamanı. Kartal – Kadıköy metrosu Kozyatağı durağındayız. Yürüyen merdivenlerden aşağıya inerken Naz duramıyor yerinde heyecandan. 3 merdiven inerek aşağıya vardık. İlk trene binmedik sadece izledik, sonra etrafta ne var ne yok onları tanıdık. 3 dakika sonra gelen ikinci turuncu metroye bindik.

“ooo ne kadar hızlı gidiyor baba”

Metro içinde haritalar, koltuklar, durakları gösteren ekranlar vs vs…tek tek inceledik ve sorular sorduk. İstanbul tren ve metro haritasında bizim bindiğimiz metroyu da bulduktan sonra 4. durakta indik, çünkü baba kız karnımız acıktı. Karşı tarafa geçip dönüş yönünden gelen ilk metroya bindik ve tekrar ilk çıktığımız noktadayız.

Alışveriş merkezine girdik ve baba kız keyifli bir yemekten sonra 2 haftadır bir türlü denk getirip alamadığımız botlarımızı aldık. Olmazsa olmaz, jetonlu oyuncaklara da bindikten sonra beklenen an geldi.

“baba tuvaletim geldi”

Malesef alışveriş merkezinde baba kız girilebilecek bir tuvalet yok, bu ciddi bir sorun aslında. Babalar kızları ile ilgilenmiyor, onlarla gezmeye alışverişe gitmiyor. Yahu istiyorlar aslında ama teknik imkanlar buna izin vermiyor. Bebek bakım odasına gittik orada tuvalet yok, erkekler tuvaletine doğru yönelelim mi derken içeriden çıkan amca Sultan Süleymandan hallice sakallı ben ve 98cm’lik kızıma “bayanlar tuvaleti karşıda” dedi. Bizde çişimizi eve saklamaya karar verdik ve arabamıza doğru yürümeye başladık.

Sonuç:

-Yerin altından gidene Metro üstünden gidene Tren denir…

-4 yaşında bir çocukla gezmeye giderken koca seyahat çantasına gerek yoktur, elinizi kolunuzu sallayarak gezebilirsiniz.(Bu annelere)

-Babalara teknik imkanlar ve altyapı sağlanır ise kızları ile beraber rahat rahat gezmeye gidebilirler. (Alışveriş merkezi inşaa edenlere)

Son ayları sorunlu geçen hamileliğimiz, hamileliğin son 1,5 ayını hastanede geçirmemiz ve 34 haftalık 2240 gr olarak kucağımıza aldığımız küçük mucizemiz Nazlı’mız. Bu süreçte çok okudum bir çok konu araştırdım, baktım ki etrafta herşey annelere, babalara o kadar az şey varki. Ve biradambirbebek.com ‘u açmaya karar verdim. Bu bir blog, internet camiasındaki ilk ve tek bir baba tarafından açılmış blog değil ancak bir günlükten ziyade çok fazla doğru bilgi de içermesine çalıştığım bir blog. İstiyorum ki bu babalar için bir rehber olsun. Hislerimizi ve bilgilerimizi paylaşalım. Her şey anneler için etrafta, burası sadece babalar için. Dedik ya burası baba blog